25
October
2019
«Отбасы - тәрбие басы, мектеп – тәрбие жаршысы» атты бірыңғай сынып сағаты
Мектептегі балаларды отбасыда тəрбиелеудегі рөлі туралы
А.С.Макаренко былай деп жазады: «Жақсы отбасылар да жəне жаман
отбасылар да болады. Отбасы дұрыс тəрбиелеп жатыр деп сендіруге де
болMayды. Отбасы қалай тəрбиелегісі келсе өзі біледі деп те айта алMayмыз. Біз
отбасылық тəрбиені ұйымдастыруымыз қажет жəне де ұйымдастырушының
басы болып мемлекеттік тəрбиенің өкілі – мектеп саналуы тиіс».-демекші
біздің мектеп 25 қазанда «Отбасы - тәрбие басы, мектеп – тәрбие жаршысы» атты бірыңғай сынып сағатын өткізді.
Максаты:Ғасырлар бойы жалғасын тауып келе жатқан, топ бастайтын, отбасы тәрбиенің қайнар көзі екендігін санамызда жаңғырту. Үш тұлға: ата-ана, бала, ұстаз арасындағы ашық әңгіме арқылы ұлттық қазақы тәрбиемізді оқушы санасына сіңіру. Жас жеткіншектерді ата-ананың қадірін, қасиетін, өнегелі өмірін, үлкеннің ақыл кеңесін тыңдауға, инабаттылыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу. Бала тәрбиесінде ата-ананың орынының ерекше екендігін түсіну.
А.С.Макаренко былай деп жазады: «Жақсы отбасылар да жəне жаман
отбасылар да болады. Отбасы дұрыс тəрбиелеп жатыр деп сендіруге де
болMayды. Отбасы қалай тəрбиелегісі келсе өзі біледі деп те айта алMayмыз. Біз
отбасылық тəрбиені ұйымдастыруымыз қажет жəне де ұйымдастырушының
басы болып мемлекеттік тəрбиенің өкілі – мектеп саналуы тиіс».-демекші
біздің мектеп 25 қазанда «Отбасы - тәрбие басы, мектеп – тәрбие жаршысы» атты бірыңғай сынып сағатын өткізді.
Максаты:Ғасырлар бойы жалғасын тауып келе жатқан, топ бастайтын, отбасы тәрбиенің қайнар көзі екендігін санамызда жаңғырту. Үш тұлға: ата-ана, бала, ұстаз арасындағы ашық әңгіме арқылы ұлттық қазақы тәрбиемізді оқушы санасына сіңіру. Жас жеткіншектерді ата-ананың қадірін, қасиетін, өнегелі өмірін, үлкеннің ақыл кеңесін тыңдауға, инабаттылыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу. Бала тәрбиесінде ата-ананың орынының ерекше екендігін түсіну.